piątek, 13 maja 2016

Regulamin Chat`u

Regulamin obowiązuje wszystkie osoby które z niego korzystają!

Każda osoba korzystająca z czatu,ma ten regulamin przeczytać! 

1. Zanim cokolwiek napiszesz na czacie,musisz ustalić swój pseudonim. Nie imię ,ani nazwisko! Jeśli nie wiesz jak to zrobić,zobacz tego gifa :




2. Nie wpisujemy nicku podobnego/identycznego do mojego! Mój nick to : Diaxa. Za zrobienie tego ,ban na 4 godziny.

3.  Nie używamy przekleństw w swoim nicku,też i na czacie./ban 6 godzin.

4. Nie wyśmiewamy się z nikogo,i tym podobne./ban 5 godzin

5. Nie spam! Można spamić tylko jak ja pozwolę!/ban 2 godziny

6.  Dobrze się bawimy C:. Tylko tyle pozostało.


PAMIĘTAJ!

W regulaminie napisałam najczęstsze złe zachowania na czacie. Ale i tak mamy być dla siebie mili! I dla mnie też. mam nadzieję że ktoś będzie z tego czatu korzystał. Dziękuje C:.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz