poniedziałek, 16 maja 2016

Hacker?

Hej. Dzisiaj mnie zainteresował art ,który mi przesłała moja znaj z MSP. Tak on wygląda :



[Kliknij aby powiększyć]


Podejrzane ,nie? Sam art ma nazwę "Little Test",i myślę że z łatwością go wyszukacie w wyszukiwarce artów. Na początku mnie to trochę przeraziło,ale tak ogólnie nic mi się z moim kontem nie stało po wejściu na ten art. A teraz coś troszkę straszniejszego,czyli osoba która zrobiła tego arta,a oto ona :




Od razu po wejściu na ten profil,pierwsza moja myśl to : HAKER! A po czym go poznałam?

- MovieStar nie da się zaprosić do znaj.
- Nie da się do niej pisać.
- Nie można : dać jej  grafa,prezentu,zrobić wymianę,zobaczyć jej pokój i obejrzeć jej pełny profil.
- W statusie ma napisane słowo : "HACKERD". A na MSP to słowo kratkuje.[robi się cenzura]
- Nie można jej zgłosić.

A teraz status : "Hackerd...Hackerd by me (d). The Dolly ;*". Rozumiem że ten haker shakował samego siebie? Dziwne... Ale nikt tego nie wie.


Sama hakerka ma 5 lvl. A zwykle hakerzy mają 0-4 lvl. A! I wygląd ... Ogólnie jest ona ubrana na niebiesko. I ma włosy koloru blond. Domyślam się,że to może być prawdziwa The Dolly,ale dziewczyna ma status po Polsku więc nie mam pewności,że to jest prawdziwa  Dollka.


Dzięki :*.



3 komentarze:

  1. O maj gad... Dobra... Mogłaś jeszcze sprawdzić czy można ją wyszukać w znaj ;)




    ~Milena111250 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No to to..... HACKER! O.O

    OdpowiedzUsuń