środa, 18 maja 2016

Haker? #2

Hej . Wczoraj zalogowałam się na MSP. Jakaś dziewczyna,miała w statusie,że jakiś haker do niej pisze. Spytałam się jej jaki ma nick ten niby "haker" i po krótkiej rozmowie mi go podała. Postanowiłam do tej osóbki napisać. Tak wygląda jej profil :






Zablokowałam ją. Ale zaraz ją odblokuje,i pokażę Wam rozmowę z nią....









Ta dziewczyna chciała mnie przestraszyć.. A tak ogólnie ona mnie zmuszała do tego,żebym podała masło! Ale przecież ona oszalała,sklepy są zamknięte o 22:00 :(. Ale tak czy siak zgłosiłam ją za wymuszanie,grożenie,i za udawanie hakera. Jak widzicie napisała jeszcze,żebym się OZEGNALA  z kontem do północy... Straszne ;/. Ja się przecie nie żeniłam z moim kontem! Ogólnie to śmieszne,ale widać,że nie mogła się doczekać,aż jej podam hasło C:. Teraz jej pełny profil.





nic nowego. Tylko te statusy : NADCHODZĘ! I inne głupoty.




Nic mi nie zrobiła,ale radzę ją też zgłosić. Przynajmniej będzie o jednego takiego głupka mniej. 

2 komentarze:

  1. Hahaha xD Spadłam z krzesła xD Na początku pisze po angielsku a później po polsku xD Normalnie xD Do tego o hasło się pyta XDXDXD




    ~Milena111250 ♥

    OdpowiedzUsuń