wtorek, 10 maja 2016

Cześć

Cześć,witajcie na moim blogu o MSP. Ja mam na imię Marcelina,i mam 10 lat. A to mój kolejny blog! Miałam inne blogi,ale wszystkie po jakimś czasie opuszczałam,co było bez sensu. Zaczynałam z Pingerem,potem mi się on znudził,więc zaczęłam testować inne stronki ,w których da się stworzyć bloga. Wtedy miałam 8 lat. Zaczynałam pisać posty,o moich różnych "historyjkach" ogólnie były one miłosne... Ale moja ortografia,nie stawianie przecinków i kropek to była po prostu katastrofa! Nie dziwię się,że nikt tych postów nie czytał,nie dostałam ani jednego komentarza. Po krótkim czasie,znudziło mi się to ,i napisałam szybkie zakończenie tej "historyjki". Po miesiącu zrobiłam nowego bloga,w którym pisałam o Violettcie. A kto to ta "Violetta"? To był serial który leciał na Disney Chanel. Zaczęłam pisać posty o tym,pisałam różne wymyślone bajeczki o tym,że ja zastąpiłam tę Violettę,i że byłam z Leonem i inne głupoty ... Przynajmniej mogłam gdzieś "wykazać" swoją kreatywnością...W końcu  kończyłam z tym. Wyrzuciłam tę Violettę z mojej głowy,i aż do teraz mam ją gdzieś. Zainteresowała mnie gra : "MoviestarPlanet". Zaczęłam w ją grać,i mi się bardzo spodobała. I teraz jestem tu! Odkryłam  Bloggera i tę grę. Taka krótka historia o moim "życiu" z blogami. Mam nadzieję ,że ktoś to przeczyta,i się zainteresuje. No i że ktoś to skomentuje,bo jak nikt nie komentuje moich postów,czuję się trochę odrzucona,i czuję się,jakbym pisała to do ściany. Dzięki,i pa C:. W następnym poście,napiszę coś o tej grze.

2 komentarze: