czwartek, 12 maja 2016

Co cię wkurza najbardziej na MSP?

Hej. Tutaj znów ja. Dzięki za jeden komentarz pod moim pierwszym postem ;d. Przynajmniej wiem,że jakaś osoba go przeczytała. Ale teraz nie przynudzając.. Wpadłam na fajny pomysł na posta,czyli : Co cię najbardziej wkurza na MSP? Wymyśliłam go w szkole,na lekcji muzyki. Jeśli Wam się ten pomysł spodobał i chcecie go wrzucić na swojego bloga,musicie zapytać się o to w komentarzu,i podać link do swojego bloga. Ale zaczynamy! C:

#1

Fałszywi Hakerzy 

Czy Was wkurza jak zaprasza Was do znaj niby "haker"? Bo mnie tak. Po co to jest? Tylko po to,żeby  straszyć innych? Lub żeby stać się bardziej popularnym? To jest dziwne,nie potrzebnie spamić na MSP jakimiś kontami,które są nie potrzebne... Pamiętam że ja sama założyłam takie konto... Ale w końcu człowiek uczy się na błędach.


#2

Konta które obrażają

Pewnie każdy widział kiedyś konto,które ma obrażający nick dla jakieś osoby,dam przykład : 11122izabella to wariatka!. Nie wiem czy ma to w jakiś sposób kogoś obrażać ,czy co.. Ale mnie to nie rusza,tylko wkurza...Co to ma być? Powinni od razu usuwać takie konta,ale mamy taką Administracje.

#3

Bany bez powodu

Mieliście takiego bana? Ja miałam tylko dwa.. Ale to na serio jest jakieś głupie! Banują za to,że ktoś poda swoje imię,lub napisze coś o hacku do kogoś. Przecież jak podamy komuś swoje imię,to Nas nie zabije. Ale inaczej jest z numerem telefonu i mieszkaniem. Najgorsze są bany na zawsze,bez żadnego wytłumaczenia. Admini i modzi powinni się ogarnąć,i dawać jakieś sensowniejsze bany. Ci moderatorzy to jakieś dzieci?! 


To tyle z tego posta. Dzięki,może zrobię drugą część ,jeśli będziecie tego chcieli C:. 





~Marcela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz