wtorek, 17 maja 2016

Błędy w animacjach?

Witajcie kochani! Chciałabym Wam pokazać kilka błędów w animacji na MSP. Oczywiście zdjęcia błędów robiłam sama. Ja tych błędów NIE pokazuje po to,by zwrócić uwagę administracji,tylko po to,bo nie mam pomysłu na posta. Przejdźmy do błędów.  Aby powiększyć obraz,kliknij na niego C;

#1





Pierwszy błąd ,to kreska na sukience,może ten błąd nie jest taki wieki,ale w końcu jest. [Nie zwracajcie uwagi na to małe kółko,zrobiłam je przez przypadek.]

#2



Kolejny błąd pojawił się na moim arcie. Nie wiem jak Wam to wytłumaczyć ;/... Ale możecie zobaczyć o co biega.


#3



Tu nie muszę komentować...



#4



3 błędy na jednej animce :O! Pierwszy to zagięta ręka,która jest oderwana,kolejny to kolejna źle zagięta ręka,a czwarty błąd to noga wystająca z sukienki!



#5





Kolejne 3 błędy na animce. Źle zagięta ręka,suknia i rzęsy...




To tyle. nie wiem czy ktoś  w ogóle czyta tego bloga. Bo nikt nie komentuje,nikt nie głosuje w głosowaniu. Czy ja to pisze do ściany?! No przepraszam Was bardzo,ale jak nie potrzebnie wykorzystuje godzinę na pisanie posta,a nikt go nie komentuje,to do jasnej anielki Proszę Państwa zamykam bloga,bo tak to być nie może! ;_; Ale może ktoś się ruszy i skomentuje posta... Na razie tylko jedna osoba się ruszyła, i napisała komentarz. Ale dla mnie to za mało! Dalej nie będę pisała,bo szkoda mi czasu..




3 komentarze:

  1. Nie chcę hejtować, a ni cuś ale ty byś takie "idealne" animki zrobiła? -.- Oni się namęczyli, więc wiesz, ale ty dopiero poznajesz msp więc Cię rozumiem ;)


    ~Milena111250 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na MSP już 3 lata. Rozumiem,że admini zrobili takie animki ,ale jednak mogli się trochę ruszyć,i naprawić chociaż jedną animacje. Ale jednak mają dużo pracy,bo nowe motywy muszą robić i aktualizacje gry. Zrobiłam o tym posta,żeby mój blog nabrał trochę większej popularności. Dzięki ,za skomentowanie moich postów.

      Usuń